المپیاد آزمایشی شیمی مرحله دوم
 
◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ►
ای کاش تنها غمم ،شکستن نوک مدادم بود.

آخرین روزهای باقی مانده تا مرحله دوم، بچه های شیمی هم میتوانند در آزمون آزمایشی با ارایه کارنامه کامل به صورت رایگان شرکت کنند.
برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

= فرم ثبت نام را با کلیک بر روی این خط پر کرده و در بخشهای "آزمون ثبت نامی" و "شماره کارت بانکی" عدد 310 را وارد کنید. (در صورتی که قبلا در آزمونهای سایت ثبت نام کرده باشید در صفحه فرم، فقط کد 310 را برای آزمون وارد کنید. )

= روز دوشنبه 6 / 2 / 89 از ساعت 8 صبح میتوانید آزمون را از این لینک دریافت کرده و تا ساعت 11 شب فرصت دارید پاسخنامه را ارسال نمایید.

= بلافاصله پس از زمان تعیین شده برای آزمون کارنامه افراد شرکت کننده به صورت فردی و گروهی برای هر شخص صادر خواهد شد.

فرصت ثبت نام تا ساعت 8 شب روز یکشنبه 5 / 2 / 89 میباشد. پس از همین الان به دوستان خود خبر دهید. لازم به ذکر است که شرکت در این آزمون برای تمام دانش آموزان در تمام پایه های تحصیلی آزاد است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیز به وبلاگ ماخوش اومدین.مرسی از بازدیدتون.امیدواریم بتونیم مطالبی رو در وبلاگمون قرار بدیم که مورد پسند شما دوستان گل باشه.چندتا خواهش داریم یکی اینکه تو نظر سنجی شرکت کنید .دومی اینکه حتما برامون نظر بزارید.سومی حتما ولطفا عضو هم بشید.مرسی از شما بازیدید کننده ی گرامی.برای اطلاعات بیشتر میتونید به پروفایل مراجعه کنید.هر گونه سوالی هم داشتید میتونید به ادرس ایمیل هر دوتامون بفرستید.مرسی
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ► و آدرس arashdnm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. فداتون بوس بوس





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 419
بازدید دیروز : 430
بازدید هفته : 1231
بازدید ماه : 2486
بازدید کل : 182529
تعداد مطالب : 987
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1